Man lichtgewond door steekvlam Potgieterstraat


Hellevoetsluis- Vanmiddag omstreeks 13.30 vond er tijdens werkzaamheden aan een gasleiding een kleine steekvlam plaats, waardoor de monteur licht gewond raakte.
Door nog onbekende oorzaak zat er nog gas in de leiding, dit terwijl de leiding afgedopt was en er geen gas meer in hoorde te zitten.
De man is ter plaatse door een aanwezig ehbo’er behandeld aan een brandwond op zijn been en hand.
Een opgeroepen ambulance hoefde niet ter plaatse te komen.
De brandweer heeft nog metingen gedaan en Stedin zal de klus verder afhandelen.

Deze diashow vereist JavaScript.