Wasdroger in brand Rijksstraatweg


HELLEVOETSLUIS – Dinsdagmiddag 9 januari om 15.40 uur kwam er een brandmelding bij de brandweer binnen. Ter plaatse aan de Rijksstraatweg bleek een was droger in brand te zijn gevlogen.
De bewoonster had samen met de buurvrouw geprobeerd om het vuur te doven, maar dit lukt niet, waarna ze de brandweer heeft gebeld. De brandweer het de situatie snel onder controle, maar kon niet voorkomen, dat het hele huis vol rook kwam te staan.
De brandweer heeft het pand gelucht en de zaak overgedragen aan salvage.

Deze diashow vereist JavaScript.